Mä tuossa joku aika sitten bongasin yhden ihmisen blogin jossa näyttää olevan hyvin saman tapaisia ajatuksia kuin minulla. Erona vaan se eräät ne osaa saada ajatuksensa kirjoitettua huomattavasti selkeämmin kuin minä, siitä olen kyl hieman kade =D Olen sinne heittänyt muutaman kommentinkin mutta jotenkin nekin tuntuivat niin joutavilta koska se kyseinen blogi on niin kaiken selventävä, siihen ei oikein ole mitään sinällään lisättävää. Ajatuksia kyllä herättää sitten sitäkin enemmän,, Mutta on kyllä ihailtavaa tuollainen kirjoitustaito.
Itsellä kyllä pyörii päässä kaikenlaisia ajatuksia, mutta se miten saada ne kaikki hajanaiset ajatukset ehjäksi kokonaisuudeksi on jo toinen asia.

Niin ja vielä lopuksi tähän perään eräs tänään töissä asiakkaan kanssa käyty keskustelu:

Saavun Porvoon torille ja hyppään ulos nostamaan erään äiti-ihmisen lastenrattaita tavaratilaan. Samalla paikalle tulee n. keski-ikäinen nainen joka ensin katsoo mitä lukee linjakilvissä. Niissä näkyy määräpaikka x mihin olen menossa ja myös linjanumero y.

Nainen: Meneekö tämä x:ään?

Minä: menee joo,,,

Nainen: Onko tämä linjanumero y?  (vilkaisee uudestaan tuulilasille)

Minä: On joo,, (hyppään kuskin paikalle ja rahastan ensin tämän äiti-ihmisen)

Minä: Ja rouva on siis menossa x:ään? (kysyn tältä keski-ikäiseltä naiselta)

Nainen: No sinne sinne,, sinnehän minä olen mennyt jo viimeiset 22 vuotta!

Minä: Ja rouva ei sitten ole vieläkään sen 22 vuoden aikana oppinut lukemaan linjakilpiä?

Nainen: (ei vastaa enää mitään,, vain vihainen mulkaisu)

Minä: Ja tuossa lippu,, olkaatten hyvä!

Että tällainen tapaus tänään,, missä noita kasvaa?? Ei kyllä kiittänyt kyydistä,, outo juttu =D