Vai pitääkö mun viedä S-marketin ilmoitustauluun mainos? Tai hesarin etusivulle? Mitääh? Mä kyl ihmettelen kun olen laittanut tämän täysin julkiseksi ja silti en löydä tätä mistään listauksista ym,, en tiiä,, Tiiä muutenkaan taas mittään,

Oli ihan kiva päivä töissä,, Ihmisten kans aina mukava vaihtaa pari sanaa samalla kun kuskailee niitä kotiin,, töihin,, kauppaan,, kuka mihinkäkin on menossa. Jouluaika lähestyy ja sen huomaa ostoskassien määrästä. Mulla vasta ostettu yhdet lahjat yhelle henkilölle,,, vielä pitäis käydä ostamassa äitee muorille yks juttu.. ihan pikkuinen vaan,,

Huomenna olis sitten vapaapäivä. Ajattelin lähteä Hesassa käymään,, ainakin näillä näkymin. Niin ja olis tilipäivä, eli tietää shoppailua =D Niin ja pitäis hakea Venäjän viisumi, ajattelin että jos lähtis käymään rajan takana talvilomalla. Jos sen viisumin hommaa niin silloin se on melkein pakkosinne mennä, se kuitenkin niin kallis sijoitus se viisumi. Lähes 100e vakuutuksen kanssa. Miksi sinne menen? Olen aina kiinnostunut matkailemaan alueille mitkä eivät ole vielä turismin "pilaamaa". Venäjä kuuluu vielä siihen ns. koskemattomaan alueeseen. Jotkut ihan suotta vielä pelkäävät siellä matkustelua mutta ihan normaalilla maalaisjärjellä pärjää. Ja viinan kanssa ei passaa liikaa lutrata. Kaikkihan ovat kuulleet mitä tapahtuu humalaisille suomalaisille turisteille jotka esittävät maailman valloittajaa,, ryöstön uhriksi siinä vaan helposti joutuu. Ja paljon enemmän jää kokemuksia mieleen kun on selvin päin. Olen monasti matkustanut junassa makuuvaunussa Venäjällä ja saanut ihan loistavaa matkaseuraa. Vaikka välillä on kielimuuri niin kummasti on juttuun tultu. Ja jos vastapuoli on osannut englantia niin aina parempi. Mutta tämä tällä erää,, nyt on unen aika,, kauniita unia kuulijat =D