Tänään jopa paistoi hetken aurinko! Tosin aurinko laskee jo 3 jälkeen että eipä nämä päivät kovin pitkiä ole tähän aikaan vuodesta,, ja se lumen puute, on niin pimiää että. Ei tykkää. Kyllä kesä on ihan in.. Kohtahan on jo se joulu,,

Tästä pääsemme näppärästi aasin siltaa pitkin aiheeseen. Olen kohta 40v ja mitä olen saanut aikaan tässä elämässä? Mistä asioista voin olla ylpeä? Oikeastaan mieleen tulee ainakin yksi asia. Olin reilun vuoden rauhanturvaajana Kosovossa, valokuvaajana. Siinä sellainen aihe mistä riittäisi tarinaa vaikka kuinka pitkäksi aikaa mutta en halua näin alkuun puuduttaa arvon satunnaisia lukijoita niillä,, ainakaan vielä ;-)

Naimisissakin on tullut oltua, melkein 4 vuotta. No siitä asiasta en niin kovin ylpeä ole, se oli alusta pitäen täys floppi. Mutta toisaalta otan sen kokemuksena ja oppina että samoja virheitä en aio toistamiseen tehdä.

Sen jälkeen sitten seurustelinkin reilun vuoden aivan ihanan ja upean ihmisen kanssa. Se olikin tähän astisen elämän parasta ja antoisinta aikaa. Oli kahden lapsen yh-äiti, tuli siinä samalla opittua ja kokeiltua minkälaista on oikea perhe-elämä. Täytyy kyllä myöntää että se sopisi minulle oikein hyvin, näin vinkkinä ;-) Se suhde sitten kaatuikin minusta riippumattomista syistä, niistä ei sen enempää. Niillä asioilla ei ole tässä mitään merkitystä.

Hmm,, olikohan muuta,, No työ mitä teen on kyllä varsin mielekästä. Työkaveri joskus sanoi että mitä mä tällaista työtä teen,, resursseja olisi parempaakin, mutta toisaalta mä pidän tästä työstä. Saan jutella ihmisten kanssa, kuunnella mummojen terveyskeskuskäynnit, kuinka kihti on alkanut parantua,, no tosin se ei kuulu mun suosikkíaiheisiin =D Mä en osaisi olla paikoillaan jossain konttorissa. Haluan olla edes jollain tapaa ulkoilman kanssa kosketuksissa. Toivottaa hyvää huomenta nätille nuorelle naiselle ja jos saan hänen huulilleen edes jonkinlaisen hymyn se on jo voitto kotiin =D On toki minullakin päiviä että aina ei jaksa, on väsy tai muuten vaan möks päivä. Mutta en mä sitä töissä ihmisille kosta. Mutta onneksi ne päivät on suht harvassa..

Mutta tämä tältä päivältä,, edelleen pohdin lukeekohan näitä kukaan muu kuin minä itse,, Nooh,, katsotaan,,